Schoenen
  • Valuta:
  • Winkelwagentje:  
Thuis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Verzending

1. Onze standaard verzendmethode is via EMS. Levertijd frame is ongeveer 6-8 werkdagen.

2. Controleer uw verzendadres voor betalen, laat dan uw telefoonnummer voor de contactpersoon. Vul een geldig e-mail adres en e-mails op te halen nadat u hebt gekocht voor alle bijgewerkte informatie.

3. Package transittijd duurt normaal gesproken 6-8 werkdagen, afhankelijk van de bestemming, vakanties en factoren die buiten Postal Service "geen invloed. Als er een vertraging, dan kunt u meer geduld hebben.

4.shipping beleid:

Wij bieden gratis internationale koeriersdienst ter wereld, met een online tracking nummer en vereist een handtekening. Bestellingen kunnen worden gevolgd:

Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Door het gebruik van onze website gaat u akkoord met de voorwaarden en condities als onze winkel beleid. Gelieve te lezen zorgvuldig alvorens een aankoop van welke aard ook. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele verplichtingen die voortvloeien uit het misbruik van onze website klanten verantwoordelijk te zijn! Dank u wel voor uw begrip.

verzending

We meestal verzenden van uw bestelling binnen 24 tot 72 uur, wanneer het bestelde product op voorraad is. Houdt u er rekening mee dat onze inventaris voortdurend verandert, en alle producten op onze website zijn niet gegarandeerd in voorraad op het moment van aankoop. Als uw bestelling niet op voorraad is, zullen wij onmiddellijk contact met u opnemen per e-mail; Dus gelieve een geldig e-mailadres voor contact doeleinden. Als uw artikel is niet op voorraad te nemen 2-3 dagen tot we verwerken de bestelling.

Al onze producten schip door EMS, USPS, DHL of TNT. Nadat we verzenden van uw bestelling, krijgt u een tracking-nummer en het volgen methode ontvangen om uw e-mail, dan bent u te volgen in een positie om de status van uw bestelling.

Uitwisseling en restitutie beleid

Aanvaardbare redenen voor uitwisseling zijn:

Wij leveren een verkeerde item (s) van wat je bestelt. Het product (en) is / zijn overgelopen. Alsjeblieft, als je ontvangt bij ons binnen 24 uur na het pakket. we zullen u helpen om een aankoop te wisselen.

Het product (en) is / zijn verkeerde maat; In dit geval, als we de onderdelen hebt ontvangen en de grootte is goed, we zijn hetzelfde item terug naar jou. Anders, dan kunt u er rekening mee dat u uw items kunt sturen naar ons kamp, op uw kosten.
En als je de items te houden en het herschikken nieuwe items of nieuwe grootte. Wij zullen u met een $ 35 $ verzendkosten voor u samen met uw nieuw item. Houdt u er rekening mee dat u terug naar uw items naar ons magazijn.

Terug & uitwisseling.

Als u een verkeerde items instellen, dan kunt u in 24-48 uur wanneer heb je het pakket met ons. we zullen u helpen om een aankoop te wisselen.

Verzendkosten voor andere beurzen (terugkerende en opnieuw verzenden) zal de verantwoordelijkheid van de klant "te zijn. En als je don''t out items, zal de klant voorzien van de terugkeer kosten en transportkosten door ons magazijn te worden betaald.

Wij eisen dat jullie don''t alleen de "Beats Stellingbak" als u het schip goederen terug. Verpak de Beats Box in een externe, aparte verpakking. Voor alle andere vragen, neem dan contact met ons op en het adres (dit adres can''t terug te keren naar) kunt u Retouradres zal naar u worden verzonden, maar neem dan eerst contact met ons online.

Onze winkel behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te controleren om te bepalen of het product is gedragen, gebruikt of veranderd. Als de rug klopt niet te koop staat wordt er een verzendkosten in rekening gebracht op uw creditcard en Beats zal worden teruggegeven aan de klant. Koper betaalt de verzending van de producten in onze winkel en verzendkosten zullen alle beurzen worden toegevoegd terug. Wij rekenen 30% van de betaling voor pondsprijs en restocking fee. Terugbetalingen zullen onmiddellijk na de aankomst van de geretourneerde artikelen worden afgegeven aan de creditcard in ons bestand.